Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7502021012376


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Vězeňská služba České republiky
Identifikační číslo:
00212423
Poštovní adresa:
Soudní 1672/1a
Obec:
Praha 4
PSČ:
14067
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 244024433
K rukám:
Mgr. Veselá Lucie
       
E-mail:
lvesela@grvs.justice.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
https://vscr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.vscr.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.vscr.cz/vz00003233
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
GŘ EU - Vzdělávací kurzy pro zaměstnance
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 24
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění:
Kód NUTS CZ Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Poskytování specializovaných školení pro zaměstnance zadavatele v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80511000-9
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
4 179 645
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
30/04/2016 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Hlavní podmínky financování a platební podmínky budou uvedeny v zadávacích podmínkách veřejné zakázky.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
1. Základní kvalifikační předpoklady (§ 53 ZVZ)

Splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 písm. a) až h) a j) a k) ZVZ prokáže dodavatel předložením:

a) výpisu z evidence Rejstříku trestů [k prokázání kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. a) a b) ZVZ]. V případě, že je dodavatel právnickou osobou, předkládá výpis z evidence Rejstříku trestů jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby,

b) potvrzení příslušného finančního úřadu [k prokázání kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. f) ZVZ s výjimkou spotřební daně]

c) potvrzení příslušného orgánu či instituce o tom, že dodavatel nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele [k prokázání kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. h) ZVZ],

d) čestného prohlášení dodavatele o splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 písm. c), d), e), f) ve vztahu ke spotřební dani, g), j) a k) ZVZ, podepsaného osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Vzor tohoto prohlášení je uveden v příloze č. 3 ZD - Čestné prohlášení dodavatele.

2. Profesní kvalifikační předpoklady (§ 54 ZVZ)

Uchazeč prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 písm. a), b) ZVZ, tj.:
výpisem z Obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (§ 54 písm. a) ZVZ)
a
dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména dokladem prokazujícím příslušné živnostenské oprávnění či licenci (§ 54 písm. b) ZVZ).
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
3. Splnění ekonomické a finanční způsobilosti dle § 50 odst. 1, písm. c) ZVZ

Dodavatel prokazuje splnění ekonomické a finanční způsobilosti dle § 50 odst. 1, písm. c) ZVZ předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu musí být zřejmé, že dodavatel splňuje příslušné kvalifikační předpoklady a ekonomickou a finanční způsobilost – viz příloha č. 3 ZD - Čestné prohlášení dodavatele.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dle zadávací dokumentace, čl. 4, odst. 4
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 084-149711 ze dne 30/04/2015 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 16/09/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
90
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 16/09/2015 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:30 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání obálek se může účastnit zástupce každého uchazeče, který předložil svou nabídku do konce lhůty pro podání nabídek. Více viz. ZD

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Financováno z: http://www.eeagrants.cz/, Finanční mechanismy EHP/Norsko

Pokračování technických kvalifikačních předpokladů:

Uchazeč prokáže splnění technických kvalifikačních předpokladů pro část 6 VZ – Kurz v zacházení s odsouzenými pachateli dopravních nehod nebo odsouzenými s rizikovým průběhem řidičské praxe – následujícím způsobem:

• Předložením seznamu odborníků, kteří se budou na plnění veřejné zakázky podílet a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci osob odpovědných za poskytování příslušných služeb (zadavatel požaduje alespoň 1 odborníka), kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky bez ohledu na to, zda jde o pracovníky dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Pro tyto odborníky platí, že musejí mít dosažené vysokoškolské vzdělání minimálně 1. stupně (Bc.), dále musejí mít praxi v délce alespoň 3 let v oboru psychologie nebo speciální pedagogiky v oblasti dopravní psychologie a tvorby intervenčních programů pro selhávající řidiče k prokázání technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 odst. 2 písm. b) a e) ZVZ). Splnění těchto technických kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel předložením strukturovaných profesních životopisů jednotlivých odborníků a dokladů prokazujících dosažení požadovaného vzdělání jednotlivých odborníků, z nichž budou vyplývat požadované údaje.

Uchazeč prokáže splnění technických kvalifikačních předpokladů pro část 7 VZ – Kurz v zacházení s odsouzenými pachateli sexuálně motivovaných trestných činů spáchaných na dětech – následujícím způsobem:

• Předložením seznamu odborníků, kteří se budou na plnění veřejné zakázky podílet a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci osob odpovědných za poskytování příslušných služeb (zadavatel požaduje alespoň 1 odborníka), kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky bez ohledu na to, zda jde o pracovníky dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Pro tyto odborníky platí, že musejí mít dosažené vysokoškolské vzdělání minimálně 1. stupně (Bc.), dále musejí mít praxi v délce alespoň 3 let v oboru psychiatrie, psychologie nebo speciální pedagogiky v oblasti odborného zacházení s pachateli sexuálně motivovaných trestných činů páchaných na dětech k prokázání technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 odst. 2 písm. b) a e) ZVZ). Odborníci musejí být absolventy psychoterapeutického výcviku v délce 500 hodin. Splnění těchto technických kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel předložením strukturovaných profesních životopisů jednotlivých odborníků, certifikátu o dokončeném psychoterapeutickém výcviku a dokladů prokazujících dosažení požadovaného vzdělání jednotlivých odborníků, z nichž budou vyplývat požadované údaje.

Uchazeč prokáže splnění technických kvalifikačních předpokladů pro část 8 VZ – Kurz finanční gramotnosti – následujícím způsobem:
• Kopií rozhodnutí MPSV o udělení akreditace kurzu pro sociální pracovníky/pro pracovníky v pomáhajících profesích.

Uchazeč prokáže splnění technických kvalifikačních předpokladů pro část 9 VZ – Specifika cizinců – následujícím způsobem:

• Předložením seznamu alespoň jedné významné služby realizované uchazečem v posledních 3 letech s uvedením rozsahu služby a doby jejího poskytnutí, přičemž významnou službou se rozumí poskytování služeb v oblasti integrace cizinců, řešení pobytové problematiky cizinců, poradenství cizincům nebo realizace výukové činnosti pro pomáhající profese v této problematice. (k prokázání technického kvalifikačního předpokladu dle § 56 odst. 2 písm. a) ZVZ).
Přílohou seznamu významné služby/významných služeb musí být:
1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo
2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo
3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.

• Předložením seznamu odborníků, kteří se budou na plnění veřejné zakázky podílet a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci osob odpovědných za poskytování příslušných služeb (zadavatel požaduje alespoň 1 odborníka), kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky bez ohledu na to, zda jde o pracovníky dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Pro tyto odborníky platí, že musejí mít dosažené vysokoškolské vzdělání minimálně 1. stupně (Bc.) k prokázání technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 odst. 2 písm. b) a e) ZVZ). Splnění těchto technických kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel předložením strukturovaných profesních životopisů jednotlivých odborníků a dokladů prokazujících dosažení požadovaného vzdělání jednotlivých odborníků, z nichž budou vyplývat požadované údaje.

Uchazeč prokáže splnění technických kvalifikačních předpokladů pro část 10 VZ – Sociálně psychologický výcvik – výcvik psychosociálních dovedností - následujícím způsobem:

• Předložením seznamu alespoň jedné významné služby realizované uchazečem v posledních 3 letech s uvedením rozsahu služby a doby jejího poskytnutí, přičemž významnou službou se rozumí služba v spočívající v provedení psychologického výcviku; celková cena významné služby musí činit alespoň 60 000 Kč bez DPH (k prokázání technického kvalifikačního předpokladu dle § 56 odst. 2 písm. a) ZVZ).
Přílohou seznamu významných služeb musí být:
1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo
2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo
3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.
• Předložením seznamu odborníků, kteří se budou na plnění veřejné zakázky podílet a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci osob odpovědných za poskytování příslušných služeb (zadavatel požaduje alespoň 1 odborníka), kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky bez ohledu na to, zda jde o pracovníky dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Pro tyto odborníky platí, že musejí mít dosažené vysokoškolské vzdělání minimálně 1. stupně (Bc.) psychologického zaměření )k prokázání technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 odst. 2 písm. b) a e) ZVZ). Odborníci musejí být absolventy psychoterapeutického výcviku v délce 500 hodin. Splnění těchto technických kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel předložením strukturovaných profesních životopisů jednotlivých odborníků, certifikátu o dokončeném psychoterapeutickém výcviku a dokladů prokazujících dosažení požadovaného vzdělání jednotlivých odborníků, z nichž budou vyplývat požadované údaje.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
24/07/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
Kurz managementu
1) STRUČNÝ POPIS
Zajištění školení základních a pokročilých manažerských dovedností pro pracovníka na pozici středního managementu.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80511000-9
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
1 000 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
Kurz kriminologie a penologie
1) STRUČNÝ POPIS
Zajištění školení penitenciárních pracovníků z oblasti kriminologie a penologie (kriminalita a její definice, příčiny, výzkum, statistiky, kontrola a média).
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80511000-9
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
360 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
3
Název
Kurz v zacházení s odsouzenými s mentální retardací
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem části veřejné zakázky je vyškolení 25 osob v zacházení s mentálně retardovanými klienty a zhotovení příručky s doporučenými obecnými postupy zacházení s mentálně retardovanými klienty.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80511000-9
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
170 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
4
Název
Kurz v zacházení s odsouzenými s poruchou osobnosti
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem části veřejné zakázky je vyškolení 25 osob v zacházení s odsouzenými s poruchou osobnosti a zhotovení příručky s doporučenými obecnými postupy zacházení s odsouzenými s poruchou osobnosti.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80511000-9
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
296 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
5
Název
Kurz zacházení s agresivními odsouzenými
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem části veřejné zakázky je vyškolení 20 zaměstnanců v zacházení s odsouzenými s obtížemi zvládat agresivitu a předcházet násilí, zhotovení příručky s doporučenými obecnými postupy zacházení s agresivními odsouzenými a zajištění supervize aplikovaného zacházení s odsouzenými s obtížemi zvládat agresivitu formou programu do 4 věznic (24 hodin supervize).
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80511000-9
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
800 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
6
Název
Kurz v zacházení s odsouzenými pachateli dopravních nehod nebo odsouzenými s rizikovým průběhem řidičské praxe
1) STRUČNÝ POPIS
Rozšíření programu PARDON (krátkodobého resocializačního programu pro pachatele dopravních nehod a řidiče s rizikovým průběhem řidičské praxe)
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80511000-9
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
155 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
7
Název
Kurz v zacházení s odsouzenými pachateli sexuálně motivovaných trestných činů spáchaných na dětech
1) STRUČNÝ POPIS
Rozšíření programu GREPP (intervenčního programu pro pachatele sexuálně motivovaného násilí na dětech)
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80511000-9
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
210 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
8
Název
Kurz finanční gramotnosti
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem části veřejné zakázky je proškolení 120 účastníků v akreditovaných kurzech zaměřených na ekonomickou a finanční gramotnost pro sociální pracovníky, vytvoření manuálů pro sociální pracovníky a vytvoření pracovního sešitu pro vězněné osoby, který musí obsahovat praktická cvičení a stručné informace potřebné pro podporu vzdělávání v oblasti ekonomické a finanční gramotnosti.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80511000-9
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
560 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
9
Název
Specifika cizinců
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem části veřejné zakázky je vytvoření částí Informační brožury pro cizince a školení zaměstnanců objednatele ke specifikám cizinců.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80511000-9
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
546 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
10
Název
Sociálně psychologický výcvik-výcvik psychosociálních dovedností
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem části veřejné zakázky je realizace soc. psych. výcviku nebo výcvik psychosociálních dovedností pro 2 odborné zaměstnance oddělení výkonu trestu Věznice Kuřim.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80511000-9
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
82 645
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------