Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7502021012377


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Vězeňská služba České republiky
Identifikační číslo:
00212423
Poštovní adresa:
Soudní 1672/1a
Obec:
Praha 4
PSČ:
14067
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 244024984
K rukám:
Ing. Šárka Krejčová
       
E-mail:
skrejcova@grvs.justice.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
https://vscr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.vscr.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.vscr.cz/vz00003295
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
GŘ EU - Vzdělávací kurzy pro odsouzené
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 24
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Věznice Kuřim, Věznice Nové Sedlo, Věznice Opava, Věznice Příbram
Kód NUTS CZ Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem veřejné zakázky je zajištění tematických kurzů pro odsouzené osoby.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80400000-8
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
979 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
30/04/2016 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Hlavní podmínky financování a platební podmínky budou uvedeny v zadávacích podmínkách veřejné zakázky.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
1. Základní kvalifikační předpoklady (§ 53 ZVZ)

Splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 písm. a) až h), j) a k) ZVZ prokáže dodavatel předložením:

a) výpisu z evidence Rejstříku trestů [k prokázání kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. a) a b) ZVZ]. V případě, že je dodavatel právnickou osobou, předkládá výpis z evidence Rejstříku trestů jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby,

b) potvrzení příslušného finančního úřadu [k prokázání kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. f) ZVZ s výjimkou spotřební daně]

c) potvrzení příslušného orgánu či instituce o tom, že dodavatel nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele [k prokázání kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. h) ZVZ],

d) čestného prohlášení dodavatele o splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 písm. c), d), e), f) ve vztahu ke spotřební dani, g), j) a k) ZVZ, podepsaného osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Vzor tohoto prohlášení je uveden v příloze č. 3 ZD - Čestné prohlášení dodavatele.

2. Profesní kvalifikační předpoklady (§ 54 ZVZ)

Uchazeč prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 písm. a), b) ZVZ, tj.:
výpisem z Obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (§ 54 písm. a) ZVZ)
a
dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména dokladem prokazujícím příslušné živnostenské oprávnění či licenci (§ 54 písm. b) ZVZ).
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
3. Splnění ekonomické a finanční způsobilosti dle § 50 odst. 1, písm. c) ZVZ

Dodavatel prokazuje splnění ekonomické a finanční způsobilosti dle § 50 odst. 1, písm. c) ZVZ předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu musí být zřejmé, že dodavatel je ekonomicky a finančně způsobilý plnit veřejnou zakázku – vzor čestného prohlášení se nachází v příloze č. 3 ZD.

Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dle zadávací dokumentace, čl. 4, odst. 4.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 084-149709 ze dne 30/04/2015 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 16/10/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 09:30 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
90
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 16/10/2015 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:30 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání obálek se může účastnit zástupce každého uchazeče, který předložil svou nabídku do konce lhůty pro podání nabídek.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
http://www.eeagrants.cz/
Finanční mechanismy EHP/Norsko
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
25/08/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
Kurz malíř a zedník
1) STRUČNÝ POPIS
Realizace teoretické a praktické výuky v oboru „malíř“ a „zedník“. Služby budou poskytovány cílové skupině, kterou se rozumí 2 x 10 osob (1 x 10 osob - kurz Malíř a 1 x 10 osob - kurz Zedník) ve výkonu trestu odnětí svobody, bez kvalifikace nebo s nízkou úrovní kvalifikace, jíž se rozumí dokončená pouze povinná školní docházka.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80400000-8
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
198 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
Kurz truhlářské práce
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem části veřejné zakázky je:

a) vytvoření vzdělávacího plánu kurzu včetně určení počtu hodin teoretické a praktické části výuky v rozsahu 120 hodin;
b) příprava a dodání učebního materiálu pro kurz v uvedeném časovém rozsahu, obsahujícím učivo nutné k závěrečnému přezkoušení, resp. obdržení osvědčení o absolvování kurzu (včetně ukázkových testů);
c) zajištění spotřebního materiálu pro teoretickou i praktickou část kurzu (dřevo, desky, dle seznamu předloženého uchazečem v nabídce na veřejnou zakázku…);
d) realizace teoretické a praktické části kurzů/zajištění vyučujících teoretické i praktické části kurzu
e) závěrečné přezkoušení odbornou komisí kurzu Truhlářské práce včetně zajištění vydání osvědčení o absolvování kurzu.

Služby budou poskytovány cílové skupině, kterou se rozumí 2 x 10 osob ve výkonu trestu odnětí svobody, bez kvalifikace nebo s nízkou úrovní kvalifikace, jíž se rozumí dokončená pouze povinná školní docházka.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80400000-8
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
168 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
3
Název
Kurz údržba veřejné zeleně
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem části veřejné zakázky je:

a) vytvoření vzdělávacího plánu kurzu včetně určení počtu hodin teoretické a praktické části výuky v rozsahu 120 hodin;
b) příprava a dodání učebního materiálu pro kurz v uvedeném časovém rozsahu, obsahujícím učivo nutné k závěrečnému přezkoušení, resp. obdržení osvědčení o absolvování kurzu (včetně ukázkových testů);
c) zajištění spotřebního materiálu pro teoretickou i praktickou část kurzu (sazenic, keřů, semen, rostlin …)
d) realizace teoretické a praktické části kurzů/zajištění vyučujících teoretické i praktické části kurzu
e) závěrečné přezkoušení odbornou komisí kurzu Údržba veřejné zeleně včetně zajištění vydání osvědčení o absolvování kurzu.

Služby budou poskytovány cílové skupině, kterou se rozumí 2 x 10 osob ve výkonu trestu odnětí svobody, bez kvalifikace nebo s nízkou úrovní kvalifikace, jíž se rozumí dokončená pouze povinná školní docházka
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80400000-8
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
165 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
4
Název
Kurzy pracovněprávního poradenství a nácviku dovedností
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem části veřejné zakázky je:

- zajištění kurzů pro cca 60 účastníků, každý úspěšný účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu
- požadavky na minimální obsah kurzu:
o v oblasti pracovně právního poradenství a nácviku dovedností poskytnutí sociálního, právního a psychologického poradenství v oblasti trhu práce, vybavení účastníků kurzu obecnými informacemi v oblasti pracovně právních vztahů, seznámení s právy a povinnostmi uchazečů nebo zájemců o práci na Úřadech práce, pojmenování osobních dovedností a praktický nácvik komunikačních dovednosti a prezentace účastníků na trhu práce
o v oblasti finanční gramotnosti budou osoby po absolvování kurzu vybaveny informacemi, které jim pomohou orientovat se ve finanční terminologii, umožní správné vedení osobního rozpočtu a rodinného hospodaření, orientaci v nabízených finančních produktech a službách. Dále budou seznámeny s možnostmi, jak řešit zadluženost, předluženost a se svými právy, povinnostmi v oblasti spotřebitelských vztahů. Získají informace v oblasti práva, týkající se závazků a nekalých praktik některých poskytovatelů půjček a upozorněny na rizika dluhové pasti.

2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80400000-8
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
288 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
5
Název
Kurz - základy obsluhy PC
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem části veřejné zakázky je:

- příprava, dodání a tisk učebního materiálu pro kurzy v uvedeném časovém rozsahu, obsahujícím učivo nutné k závěrečnému přezkoušení, resp. obdržení osvědčení o rekvalifikaci (včetně ukázkových testů)
- závěrečné přezkoušení účastníků kurzu odbornou komisí rekvalifikačního kurzu Základní obsluha PC v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami veřejné zakázky včetně zajištění vydání osvědčení o rekvalifikaci

Služby budou poskytovány cílové skupině, kterou se rozumí 2 x 28 osob ve výkonu trestu odnětí svobody, bez kvalifikace nebo s nízkou úrovní kvalifikace, jíž se rozumí dokončená pouze povinná školní docházka.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80400000-8
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
70 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
6
Název
Kurzy - kuchařské práce a jednoduchá obsluha pro zař. rest. typu
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem části veřejné zakázky je:

- příprava, dodání a tisk učebního materiálu pro kurzy v uvedeném časovém rozsahu, obsahujícím učivo nutné k závěrečnému přezkoušení, resp. obdržení osvědčení o rekvalifikaci (včetně ukázkových testů)
- závěrečné přezkoušení účastníků kurzu odbornou komisí rekvalifikačního kurzu Jednoduchá obsluha pro zařízení restauračního typu a rekvalifikačního kurzu Kuchařské práce v rozsahu a se zadávacími podmínkami veřejné zakázky včetně zajištění vydání osvědčení o rekvalifikaci.

Služby budou poskytovány cílové skupině, kterou se rozumí 2 x 20 osob - kurz Jednoduchá obsluha pro zařízení restauračního typu a 2 x 15 osob - kurz Kuchařské práce (celkem 70 osobám) ve výkonu trestu odnětí svobody, bez kvalifikace nebo s nízkou úrovní kvalifikace, jíž se rozumí dokončená pouze povinná školní docházka.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80400000-8
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
90 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------